Ris og Ros
Ris og ros modtages gerne, således at vi ved, hvad der er vigtigt for dig
som patient, og vi som klinik skal holde fast i men også hvad vi kan gøre
bedre. Du kan enten skrive til klinikken eller fremsige din ris/ros direkte
til os.
-
Hvis du i Sundhedsvæsenet mener at have været udsat for en skade i
forbindelse med din behandling kan du anmelde denne
på www.patienterstatningen.dk
-
Hvis du i Sundhedsvæsenet mener at have været udsat for en
sundhedsfaglig fejlbehandling kan du anmelde denne på www.stpk.dk
- Hvis du mener, at du har været udsat for dårlig service i Sundhedsvæsenet kan du klage enten til sygehusejer eller hvis der er tale om privatpraksis (praktiserende læge, speciallæge, tandlæge, fysioterapeut etc.) med overenskomst med den offentlige sygesikring enten til den pågældende praksis eller via Region Nordjyllands Patientkontor www.rn.dk
-
I
klinikken arbejder vi løbende med
kvalitetssikring herunder den patientoplevet kvalitet. Primo 2017 deltog
klinikken i en landsdækkende undersøgelse ang. den patientoplevet
kvalitet hos den privatpraktiserende speciallæge. Denne rapport er ét
blandt flere redskaber vi anvender til at gøre os endnu bedre men
samtidig også holde fast i, hvad patienterne værdsætter.
Du kan se rapporten her: Rapport